poniedziałek, 4 marca 2013

O mnie




Imię: Rafał
Wiek: 25
Wzrost: 183cm
Waga: 74kg
Typ sylwetki: Ektomorfik
Przemiana materii: Bardzo szybka
Typ Veg: W tygodniu weganin - w weekend wegetarianin ograniczający nabiał

  
  
Najwyższy czas się przedstawić!

Mam na imię Rafał i zamieszkuję malutkie miasto Toszek znajdujące się na Śląsku. Urodziłem się 15 lutego 1988 roku. Wykształcenie średnie techniczne z specjalizacją automatyki przemysłowej. Aktualnie pracuję w fabryce okien i drzwi PCV (dziwne nie?). Sam się dziwię...

Moja historia.

W swoim życiu interesowałem się różnymi rzeczami. Głównie działającymi na wyobraźnie. W młodszych latach maniakalnie budowałem różne konstrukcje z klocków Lego. Potem było modelarstwo kartonowe. Następnie zaczęła się moja kariera DJ'a i producenta muzycznego. Grywałem po osiemnastkach i podobnych imprezach. Raz nawet udało się zagrać na dniach Toszka :D Na koncie mam kilka wydanych remixów
pod pseudonimem artystycznym DJ Qwahoo. Nawet stara stronka jeszcze działa: http://www.djqwahoo.za.pl/ Niestety utworów nie ma już na serwerze, ale tu macie dla przykładu:
W między czasie uczyłem się 2 lata breakdance. Kiedy zacząłem pracować to wszystko powoli padło i zaczęło się szare, konsumenckie życie. Teraz wraz z 25 urodzinami myślę, że czas konkretnie zmienić moje życie i zacząć robić coś inspirującego i coś co mnie jara.

A jak to było z treningiem?
 
Dokładnie rok temu postanowiłem rozpocząć trening na siłowni, żeby wzmocnić plecy, aby pozbyć się dokuczliwego bólu w krzyżu.
Ból minął po 2 miesiącach, a ja zafascynowany treningiem postanowiłem iść dalej w tym kierunku.
Trenowałem 1-2 razy w tygodniu a moje treningi były takie "o dupę roztrzaść".
W lipcu zacząłem intensywnie pobierać nauki od mojego dobrego kumpla który ma sporo wiedzy i nawet pojawił się na okładce gazety Mens' Health.

Teraz nowy rok, nowe postanowienia i nowe treningi.
Inspirując się kulturystami z strony: www.veganbodybuilding.com przerobiłem mój plan treningowy i żywnościowy pod siebie.

Jutro przedstawię Wam efekty. Moją metamorfozę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz