poniedziałek, 11 marca 2013

Podsumowanie odcinka numer 2 - Luty 2013


Miesiąc szybciutko minął a wraz z nim moje 25 urodziny.
Przez ten miesiąc starałem się zwiększyć białko w mojej diecie.
Poznałem cudowny smak fasoli mung która ma dużo dobrego białka.
Podszkoliłem się również w gotowaniu, ale wciąż mało.
Muszę dużo czasu na naukę poświęcić, żeby urozmaicić dania.
Chcę też bardziej się tych 4000 kalorii trzymać, żeby i w weekend pykło.

Przez ostatnie 2 tygodnie wyeliminowałem słodkie, ciasta i ciasteczka.
Ograniczyłem tłuszcz a zwiększyłem białko.
W czwartek tydzień temu udało mi się osiągnąć 140g białka :D

Efekt jest! Brzuch spadł a klata urosła z leksza tak jak biceps i udo 8-)
Łydka bez zmian.
Na brzuszku od razu pojawiają się delikatne zarysy.

Biceps 34,5 -> 35 = +0,5
Klata 103 -> 104 = +1
Brzuch 90 -> 87 = -3
Udo 56 -> 58 = +2
Łydka 35,5 -> 35,5 = 0

Waga około 74kg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz