czwartek, 21 marca 2013

Wiosna! Nowy etap!

Dziś 21 marca - pierwszy dzień wiosny.
Postanowiłem wraz z tym dniem zacząć dietę redukcyjną, żeby spalić tkankę tłuszczową.
Uświadomiłem sobie ostatnio, że przez ten czas kiedy tak bardzo chciałem przytyć, za bardzo skupiłem się na nabijaniu kalorii, niż na jedzeniu odpowiednich produktów w odpowiednich proporcjach. Przez to zalałem się z leksza tłuszczem. Według kalkulatorów na necie to mam około 19% tkanki tłuszczowej.
Moim celem jest teraz pozbyć się dość sporo tłuszczyku, a potem lepiej budować masę mięśniową.
Taki mój błąd był :)

Kalorie obciąłem do 3000.
Węglowodany ograniczyłem jak tylko mogę.
Białko około 3g na kg masy ciała.
Tłuszcz od 0,6g-0,8g na kg masy ciała.

Wegetarianom ciężej jest zrobić redukcję, ponieważ produkty które mają dużo białka a malutko węglowodanów to głównie mięso, ryby i twarożki.

Ja nabiał ograniczam i jedyne na co sobie pozwolę to swojskie jajka :D

Żeby zabezpieczyć mięśnie przed katabolizmem (spalanie mięśni) Spożywam dużo więcej białka. I tutaj wspomogłem się zakupionym izolatem białka sojowego o smaku truskawkowym.
Większą satysfakcję mam nie stosując suplementów, ale w przypadku redukcji przymknę oko na to dla lepszych efektów :P

Tak wyglądał mój potreningowy posiłek:


3 jajka z przyprawami
Koktajl białkowy

Razem:
Kalorie - 322
Białko - 44g
Węglowodany - 0,9g
Tłuszcz - 15,9g

Plan treningowy zostaje bez zmian. Po każdym treningu dodatkowo bieg 30min.

W następnym poście wytłumaczę nie wtajemniczonym o co chodzi z redukcją i podam przykładowy jadłospis.

2 komentarze:

  1. Gdzie można zakupić takie białko?

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszukaj Soya Pro firmy ActivLab. Znajdziesz na allegro i myślę, że w większości sklepów z odżywkami.

    OdpowiedzUsuń